10/1/13

Un tomb per Barcelona!

14 comentaris:

  1. Vau fer una feina fantàstica! Neus

    ResponElimina
  2. Va ser molt xulo fer una guia turistica vaig apendre que existien i veure molts jocs de barcelona.




    Dalia

    ResponElimina
  3. M´HA AGRADAT MOLT EL PROJECTE FELIÇITO ALS MESTRES.PER QUE ENS EU AJODAT MOLT.I TAMBÉ FELIÇITO A TOTS ELS ELUMNES PER EL SEU TRAVALL MACNIFIC.

    JOSEP

    ResponElimina
  4. Hem va agradar moooooooooooooooolt fer
    aquest projecte.
    Va ser molt divertit la ruta durant dos dies.


    Júlia

    ResponElimina
  5. Hem va agradar molt el tomb per Barcelona.Vaix veure moltes coses que mai havia vist.David

    ResponElimina
  6. Va ser molt divertit fer un tomb per Barcelona,perque vaig veure llocs nous.

    joel.w.m.

    ResponElimina
  7. Com va molarr,
    Jo felicito a tothom pel seu gran esforç

    Atentament: Paula de 5e b can saladrigas

    ResponElimina
  8. vam haver de fer molta feina per prepararo tot i va costar molt però al final va quedar molt bonic
    va ser molt divertit
    guillem

    ResponElimina
  9. Va ser super divertit fer un tomb per BCN,ens ho vam passar genial passeigant per BCN i a mes a mes d'aixo vam aprendre moltes coses sobre BCN va ser molt diver!!!

    DANDARA

    ResponElimina
  10. Bem fer molt bon treball. Tambe feliçito als profes perque era molt dificil de preperar les fixes etc...


    Didac

    ResponElimina
  11. ens ho vam currar molt vam fer una feina magnifica per dos dies plens de cançament hi informacio vaig aprendre molta informacio que no savia tambe em va agradar perque en vam sortir de escola

    abc

    ResponElimina
  12. EN EL PROJECTE UN TOMB PER BARCEELONA EM VA AGRADAR MOLT,PERQUE ENABEM A LLOCS DE BARCELONA COM PER ECGEMPLE LA CATEDRAL LA PLAÇA DEL REI I MOLTS MÉS.A MI EM VA AGRADAR MOLT EL PARC DE LA CIUTADELLA PERQUE IH HAVIEN MOLTES I MOLTES GAVINES.



    POL TOMÀS

    ResponElimina